האם זה נורמלי כי הליבידו שלך צנח באופן זמני לתוך מצב תרדמה ומה לעשות כדי להעיר אותו?

התוכן של המאמר

1 אושר של אמהות 2 סקס לאחר הלידה: סיפורים אמיתיים

אושר לידה

לידתו של ילד היא מבחן אמיתי לגוף שלך. זה בסדר כי עכשיו סקס עם בעלי דואג לך לא כמו קודם. וזה למה:

אתה מותש

חוסר שינה הוא אחת הסיבות העיקריות מדוע כרגע אתה לא חווה עניין הרפתקה מינית. זה בסדר.

המחקר שפורסם בכתב העת של מהדורת הרפואה המינית הראו כי כל שעה נוספת של שינה בלוח הזמנים של יפים צעירים מגדילה את הסבירות שזה יהיה יחסי מין ב -14%.

חוקרים גם מצאו כי לישון בריא יש השפעה מועילה על היכולת של אישה לחוות עוררות מינית. ולהיפך - קטן יותר ישן, קשה יותר אתה מתרגש מכל ליטוף.

יש לך דיכאון לאחר הלידה

מחלה זו מכהת נשים רבות, אבל רק היחידות של אותם מקבלים סיוע ותמיכה מוסמכים של יקיריהם. אם אתה חושד נוכחות של דיכא ... Читать дальше »

Просмотров: 127 | Добавил: connies9uw | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

הכישלון של הנשים של אלכוהוליזם והתמכרות היה כל הזמן בעירה. בנות הן לעתים קרובות לא חושבים על השלכות בריאות, לוקח אסור ולעתים קרובות חומרים, כמו אנשים המשמשים להביע, לשתות משקאות אלכוהוליים. זה לא סוף סוף לחשוב שזה היה רק ​​הרבה "נשים עם נמוך, כפי שאנו מבטאים, אחריות חברתית" ואלה שנכנסו לחברה רעה. סמים ואלכוהול הם קרמו ואת העשירים שסוף סוף יכולים להרשות לעצמו דרכים כאלה כדי להירגע. אנו נראה מדוע דגמי האינטרנט היו בקבוצת הסיכון וכבנות, באופן כללי, כדי למנוע התמכרות.

כי דגמי אינטרנט לשתות וכיצד לשבת על סמים

יש כמה נסיבות לדחוף נשים על צעדים שוליים כאלה. ואני אפילו לא צריך להגיד כי הבנות הראשונות רוצה, באופן כללי, כדי להרוויח כסף ככל האפשר, ועל זה הם צריכים כוחות כדי להתאים את האתרים. אנרגיה וקפה לא נותנים, שכן כולם יודעים, אפקט ארוך, ולכן דגמי אינטרנט נכנסים ביותר "כבדים" מגרה חומרים. בגרין, הבנות אינן מבינות מה נזק הם גורמים להם וכי ניתן להביא את הזרם כיצד רוב יז היה מדבר.

באשר ... Читать дальше »

Просмотров: 105 | Добавил: connies9uw | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

יצור גבירותיי מאוד טושי. על פי סיבה בלתי מובנת מסוימת, הם מאמינים כי סירוב לאדם In intime - זה הזכות הקדושה שלהם, עם כל זה לא נותן אלוהים (!) האיש חושב הם מסרבים להכחיש! עבריין כזה לא יכול רק לחכות דמעות, סנוט ו שערורייה, והפסקה מלאה של מערכות יחסים. בשלב מסוים, אבל הגברות עדיין יטופל "למה גבר מסרב?-.

התוכן של המאמר

1 למה אדם לא צריך סקס? 2 למה נשים כל כך לפגוע בסירוב של גבר? 3 אם האיש רוצה לסרב

למה אתה לא צריך גבר?אני

למעשה, הנסיבות אולי רק כמות בלתי מוגבלת, אבל אתה יכול לציין ביותר מְשׁוּתָף:

הגברת אינו תואם את הטעם של גבר. זה יכול להיות אפשרי לחלוטין כי הגברת היא ברונטית מבוגר "בגוף", אבל על ידי שלה הבחור מעדיף צעיר, גוף בלונדינית. למרות, שהוא מחמיא את ההצעה של הגברת, היא לא מרגשת אותו. מה, באופן כללי, הגיוני, כי זה לא יכול לרצות לאחל את כל הנשים ללא ניתוח.

מצב לא מתאים. לא משנה כמה מפתיע, אבל לחבר'ה יש גם רג ... Читать дальше »

Просмотров: 116 | Добавил: connies9uw | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

הו, כמה אנשים להתפאר בידע מעמיק של פרקטיקות כאלה כמו קמה סוטרה או ניאו טנטרה. או לפחות הזדמנות שם לפחות עשרים עמדות במין. וזה לא משנה אם אישה או גבר - לחץ ואילוצים תמיד ליוו את הדיון במין בחברה.

התוכן של המאמר

1 לא יהיה בערך סטייה ... עד כה 2 רגל פטיש, גולדן גשם ומשקעים אחרים 3 סקס קבוצתי 4 משחקי משחק תפקידים

לא רק כל הנושאים האינטימיים להיות הכחיש אחרים, זה גם הסיבה לדכא פנטזיות מיניות ותשוקות. ואת חוסר היכולת לדון עם חוויות של מישהו גורם לך לחשוב ולהחמיר, ולכן זה נראה כי פנטזיות תמימות יכול להפוך steersions ו fetishes.

לישראל אין מקום חופשי לדעות קדומות כשמדובר בפעילויות בשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי סטנדרטים מוסריים גבוהים. בהחלט כולם מבינים כי היום האסיקיטנים רק רואה את השותף באירוע, תומך בשיחה ואת ליווי של ילדה בכיתה VIP יהיה אינדיקטור של מעמד ציבורי.

הבנת איזה סוג של פורנו מסתכל על בנות, אתה יכול להיות מאהב מדהים.

... Читать дальше »

Просмотров: 74 | Добавил: connies9uw | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)