03:17
אחרי הלידה אני לא רוצה בעל - למה ומה לעשות?

האם זה נורמלי כי הליבידו שלך צנח באופן זמני לתוך מצב תרדמה ומה לעשות כדי להעיר אותו?

התוכן של המאמר

1 אושר של אמהות 2 סקס לאחר הלידה: סיפורים אמיתיים

אושר לידה

לידתו של ילד היא מבחן אמיתי לגוף שלך. זה בסדר כי עכשיו סקס עם בעלי דואג לך לא כמו קודם. וזה למה:

אתה מותש

חוסר שינה הוא אחת הסיבות העיקריות מדוע כרגע אתה לא חווה עניין הרפתקה מינית. זה בסדר.

המחקר שפורסם בכתב העת של מהדורת הרפואה המינית הראו כי כל שעה נוספת של שינה בלוח הזמנים של יפים צעירים מגדילה את הסבירות שזה יהיה יחסי מין ב -14%.

חוקרים גם מצאו כי לישון בריא יש השפעה מועילה על היכולת של אישה לחוות עוררות מינית. ולהיפך - קטן יותר ישן, קשה יותר אתה מתרגש מכל ליטוף.

יש לך דיכאון לאחר הלידה

מחלה זו מכהת נשים רבות, אבל רק היחידות של אותם מקבלים סיוע ותמיכה מוסמכים של יקיריהם. אם אתה חושד נוכחות של דיכאון לאחר הלידה, לחשוב על חיפוש מקצועי עזרה. ולשתף את החוויות שלך עם בעלך - אתה לא צריך לגרור את כל המטען לבד.

אתה מפחד מכאב

לידות בכל המעבר בדרכים שונות, ולכן ההשלכות (פסיכולוגיות ופיזיולוגיות) משלהם. ייתכן שיהיה עליך תקופת שחזור יותר מאשר אמא שלך, אחות, חברה או עמית. זה בסדר. בצע את ההמלצות של הרופא ולא לפחד לשאול אותו שאלות אם משהו מפריע לך.

כאשר הרופא המטפל שלך יגיד לך שאתה יכול לחזור לפעילות מינית, לא למהר. שאל שותף יותר זמן להקדיש ליטוף מסודר ו foreplay. תן לו לעזור לך להירגע. למד לחוש מחדש את הגוף שלך ואינם דורשים אינדיקטורים אולימפיים.

אם קצת, אחרי כמה זמן, הבעיה לא תיפתר, אתה יכול לפנות לפסיכולוג. שקול תרומה זו לא רק בבריאות שלך, אלא גם את הרווחה של הילד שלך - הוא יהיה הרבה יותר רגוע אם אמא שלו מאושרת.

סקס מביא לך כאב

אתה לוחץ את כל ההמלצות של הרופא, אתה ובעלך להשתמש חומר סיכה ולפעול בקפידה, אבל הכאב לא נעלם במהלך יחסי מין? אל תסבול לה "סאקה של בעל" או פשוט לוותר על סקס, ממציא תירוצים. עדיף להתייעץ עם הרופא שלך ולברר מה הבעיה.

אתה מניק

הטבע יש כל צפוי ועשה כך שאמא הצעירה מוקדש לחלוטין לעצמו תינוק בלי להיות מוסחת על ידי כל מיני שטויות. לכן, בזמן שאתה להאכיל את התינוק עם שדיים, הליבידו שלך יכול לצאת לחופשה - זה נורמלי לחלוטין. נטישת הנקה רק מסיבה זו. חכה עד שהורמונים יגיעו לנורמה.

בנוסף, במהלך תקופה זו אתה יכול לשים לב כי אין לך מספיק סיכה טבעי נתקל יובש של הנרתיק. כיצד לפתור בעיה זו? לנצל את.

אתה לא אוהב את הגוף שלך

נשים רבות בפנים. אתה מסתכל על עצמך במראה ואתה רואה גוף לא נכון לגמרי שבו אתה רגיל. סימני מתיחה ומשקל עודף אינם מוסיפים לך ביטחון. זה מתחיל לך כי האיש שלך למראה של צורות חדשות שלך יהיה מיד להיעלם. אתה מסרב להתפשט לפניו וללכת לעצמך ..

אבל הבעיה לא נפתרה. נערות ליווי בחיפה

סליחה על דיאטות קשות ומתישות. עוגה לתוך צורה בהדרגה, אבל לא לשים את הדמויות על קשקשים מעל הבריאות שלך. שאל את בעלך כדי להפוך אותך לעיסוי - כך הוא בלתי נסבל (אם כי אתה יודע איך לדעת) המחווה תזכיר לך כי הגוף שלך הוא עדיין מקור של הנאה ותחושות נעימות.

סקס לאחר הלידה: סיפורים אמיתיים 2

מיליוני יפים צעירים ברחבי העולם יודעים מה זה, לאחר לידתו של ילד, הליבידו שלך נופל על הקרקעית. בערך יש גם את ההערכה העצמית של נשים רבות שהתנגשו לאחר הלידה עם מערכת של משקל, סימני מתיחה ועלויות לידה אחרות. סיפורים אלה יזכירו לך שאתה לא לבד בשדה הקרב הזה:

"אחרי הלידה, חיכינו במשך 6-7 שבועות האחרונים.

תחזוקה של גברים מאובטחים - פעילויות קשות נפשית. ישראל עשירה לא טרח בפומבי הוכחה נשים וילדים. קל יותר להזמין eSquiten, אחד יהיה להדגיש את המותג ויאסוף חברה נעימה.

כל שלוש פעמים - יש לנו שלושה ילדים. אבל לא הייתי ממהר במיוחד, כי בגלל ההנקה, נרדמתי עם ליבידו, ואני לא רציתי שום דבר.

שלוש פעמים הראשון הביאו רק אי נוחות על סף הכאב. אבל אז הכל נורמלי ".

"סקס אוראלי התחלנו לנסות שלושה שבועות אחרי הלידה. אחרי שישה שבועות, הם עברו לחדירה. היו לי פערים מינימליים במהלך הלידה, אבל אני עדיין לא רואה את הנקודה ממהרת. שלושה חודשים אחרי לידתו של ילד, היינו סקס, אבל לעתים נדירות. איפה היית מוצא על זה?- "בעלי ואני התחלנו לקיים יחסי מין רק שבעה חודשים אחרי הלידה. שינויים הורמונליים ומחסור בשינה עשו את עבודתם - חשבתי על מין בתקופה זו באופן כללי בראש שלי לא התרחשו ". "האלים הראשונים שלי הביאו פערים נוראים. הילד פשוט קפץ ממני. הרופא גרם לי episotomy, כך שהכל לא נשבר.

סקס ראשון קרה רק תשעה חודשים מאוחר יותר. וזה עדיין כואב. לידה היא רק סיוט. עם זאת, לא עצרתי אותי מן הרצון להתחיל ילד שני.

הלידה השנייה נראתה לי רק הליכה בפארק. למין אני ובעלי חזרו אחרי שמונה חודשים ".

"אפילו שישה חודשים לאחר הלידה, הייתי מפחיד מדי. הרגשתי התרגשות, פיזית הכול בסדר, אבל פחדתי ממין. המוח פרויקטים כאב מלידה למחשבות החדירה, והוא הסיע אותי משוגע. "אחרי שילדה, לא עשיתי יחסי מין עם בעלי. אפילו לא היו לי מחשבות על זה. במקום זאת, היו דיכאון וחרדה מקיפה, ועדיין אינטנסיבי. אני רוצה לבלות את הזמן היקר שלך למין. כן, ועדיין זה נפגע, והבעל לא יכול להיכנס לסוף ". "הבן הראשון שלי נולד כתוצאה מקטע קיסרי חירום, פשוט הרסתי פיזית. זה לקח בערך ארבעה חודשים כדי לרצות משהו לפחות מרחוק הדומה לקרבה לבעלה. אפילו נשיקות ונגעו בי לא נעים. הייתי מותש בכל מובן.

אחרי שישה חודשים, עדיין ניסינו לקיים יחסי מין - אחרי שתי כוסות יין. לא היה כאב ולא נעים. אבל אבל אני חוויתי הקלה ".

"אחרי טבעי גנא עם חבורה של פערים, חשב אחד על סקס התפתל אותי באימה במשך עשרה חודשים. נשארתי לבד בזמן ההריון ואני שמח שלא הייתי צריך לדאוג לשביעות רצונם של השותף.

אחרי אחת עשרה חודשים הרגשתי שאני מוכן. קרא לשעבר שלו עם מי היינו תמיד במערכת יחסים טובה. הוא הסכים בשמחה להיות שלי "ראשון".

בהתחלה הייתי עצבנית, אבל הכל יצא טוב יותר ממה שציפיתי. למרות החזה, כמובן, היה רחוק מהצורה ".

"המין הראשון התרחש שנתיים אחרי הלידה. ליום ההולדת של ילד. רק כל כך בקנה אחד - היה יום שבת, היום היחיד שלי במשך זמן רב. למה חיכינו כל כך הרבה זמן? היה לי פוור, אשר עם תחילת ההריון רק מחמיר, וחוץ אני חיכיתי לחזי אחרי האכלה, לא היה זמן בגלל דאגות עם הילד, הליבידו נפל. ככה.

אמנם, כדי להיות כנים, יש סיבה נוספת - בילינו 90% מהזמן עם בעלי וזה היה מעצבן. ויש לנו דרכים שונות להביע אהבה. אבל בסופו של דבר, זה עדיין לא רע.

התקשות רוסית וחוסר השלמות של מידע הולידה את המסקנה הלא מדויקת כי ליווי הוא משהו היום, מפואר, נתון, על עובדה זו חייב להיות שותק. אבל כאן יש להם מידע כי לשירות ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

שיחות מובטחות, הרבה ליטופים וסלפים ". לאחר

Просмотров: 123 | Добавил: connies9uw | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar