ריקוד מרגרה הוא אחד הריקודים המסורתיים והטקסיים של טפוס. ריקוד מרגרה הוא בדרך כלל ריקוד קבוצתי. זה מבוצע בדרך כלל בכפרים כפריים ושטחים הם רוב העיירות בטפוס.

מרגרה אופיינה ומיוצגת בצורות מופשטות כ"לשון, האצבעות והכתפיים". פרשנות זו של הריקוד הזה הובילה לדיכוטומיה: מכיוון שגם ההשראות של הריקוד וגם הקשרי ההפקה הפכו מגוונים כל כך, קשה ליצור ידע כללי על מרגות. https://tkescorts.com/

שורשיה של מרגרה נעוצים כנראה בפרס. התורכים העות'מאנים הביאו איתם את הריקוד לבמות אירופה, צפון אפריקה והמזרח התיכון. מרגרה התפתחה עם הזמן למגוון הנוכחי של נושאים, כוריאוגרפיות ומוצא אתני עם פרשנויות חדשות למרגרה שהוסכמו בהסכמה בקרב קבוצת ביצועים או מפגש באסיפות מרגה מאורגנות.

אנשים העוסקים במרגה עושים זאת בדרך כלל עבור קהל; אבל אפשר גם להדגים זאת בעצמו בלבד כקתרזיס אישי. לא משנה מה ... Читать дальше »

Просмотров: 87 | Добавил: connies9uw | Дата: 01.01.2023 | Комментарии (0)

כדי שגברים ייהנו מהצגה אירוטית או סטריפטיז, אסור שזה ירגיש מיני מדי.

המטרות של חשפנות כוללות התגברות על הסלידה שלעתים חווה הקהל הגברי שלהם; הסרת הטאבו המקיף את ראיית הגוף העירום הנשי; והפיכת עירום נשי לדבר שבשגרה. במקרים מסוימים, אמנים יכולים לעשות את הקפיצה הדמיון הזו באמצעות שם אמנותי בן שלוש מילים.

רקדנית בחשפנות צריכה גם להיות מיומנת ביצירת קשר עין עם הקהל שלה ולהסיט את מבטה בביישנות ברגעים המתאימים כשהיא מסירה את התחפושת שלה. על הרקדן למשוך את עצמו לעבר הצופים, ואז להתרחק מהם כך שהם נמשכים לאחור לפני ביצוע המערכה הבאה. רקדנים בלבוש דל תמיד מחזיקים יד אחת על הירך, אך לעולם לא יאפשרו ליד זו להחליק על הבטן או על כל אזור בין הירך והברכיים, כי "מחווה כזו סימנה תוקפנות". נערות ליווי בירושלים

< ... Читать дальше »
Просмотров: 152 | Добавил: connies9uw | Дата: 01.01.2023 | Комментарии (0)

מאמר זה עוסק מניסיוני האישי, אני מספק את רשימת העיסויים הטובה ביותר

כתבתי את הספר הזה בשבילך כדי לתת לך חוויה נהדרת על עיסוי. הקריאה בו לא רק תשפר את כישורי העיסוי שלך אלא גם תספק לך משאבים רבים

אם אתה כרגע בתאילנד או מתכננת להיות שם הקפד לקרוא את מאמרי העיסוי התאילנדי הטובים ביותר, אלה יתארו את כל מה שמעניין וראוי לציון במדינה

הכנס את מילת המפתח "מכון העיסוי הטוב ביותר" בתיבת החיפוש שלנו ותמצא רישומים עבור חמשת מכוני הספא המובילים בדירוג הטוב ביותר בכל רחבי העולם.

חמשת ספקי העיסוי הטובים ביותר בלונדון:

1. אקדמיית LKM

2. ספא יום רוז תאי

3. Tokyo Hair & Beauty

4 ... Читать дальше »

Просмотров: 145 | Добавил: connies9uw | Дата: 01.01.2023 | Комментарии (0)

מידע חובה: בדוק את כללי ההתנהגות והנימוס

עבור אל אפשרויות: כיצד למצוא את המטפל בעיסוי הטוב ביותר

זו הרגשה נהדרת למצוא מטפל חדש, אבל אתה צריך לוודא שאתה נותן להם את כל המידע שהם צריכים כדי שיוכלו לספק את השירות הטוב ביותר שאפשר. אל תשכח להתקלח מראש, להשתמש בכמה שפחות קרם, לספר למטפל שלך על כל מצב או בעיות בריאותיות (כדי שידעו באילו נקודות לחץ לבדוק אם יש רגישות) או להשתמש בשמנים אתריים במקומם. זכור- זה התפקיד שלהם לגרום לך להרגיש מדהים! ואל תשכח: עקוב אחר הוראות הטיפול לאחר הטיפול בקפידה!

האם אי פעם הרגשת שהשרירים שלך מתרופפים ובסופו של דבר אתה מרגיש שלווה? אין דבר טוב יותר מאשר להרגיש ישנוני לאחר עיסוי טוב ולדעת שהחושים שלנו מתפנקים על ידי ריחות והנתיבים העדינים של הידיים על הגב.

נכון לעכשיו, העולם המקוון הוא החבר הכי טוב שלך: לוחות הודעות, שאלות נפוצות, גוגל ... Читать дальше »

Просмотров: 141 | Добавил: connies9uw | Дата: 01.01.2023 | Комментарии (0)