17:01
מה זה ריקוד מרגרה

ריקוד מרגרה הוא אחד הריקודים המסורתיים והטקסיים של טפוס. ריקוד מרגרה הוא בדרך כלל ריקוד קבוצתי. זה מבוצע בדרך כלל בכפרים כפריים ושטחים הם רוב העיירות בטפוס.

מרגרה אופיינה ומיוצגת בצורות מופשטות כ"לשון, האצבעות והכתפיים". פרשנות זו של הריקוד הזה הובילה לדיכוטומיה: מכיוון שגם ההשראות של הריקוד וגם הקשרי ההפקה הפכו מגוונים כל כך, קשה ליצור ידע כללי על מרגות. https://tkescorts.com/

שורשיה של מרגרה נעוצים כנראה בפרס. התורכים העות'מאנים הביאו איתם את הריקוד לבמות אירופה, צפון אפריקה והמזרח התיכון. מרגרה התפתחה עם הזמן למגוון הנוכחי של נושאים, כוריאוגרפיות ומוצא אתני עם פרשנויות חדשות למרגרה שהוסכמו בהסכמה בקרב קבוצת ביצועים או מפגש באסיפות מרגה מאורגנות.

אנשים העוסקים במרגה עושים זאת בדרך כלל עבור קהל; אבל אפשר גם להדגים זאת בעצמו בלבד כקתרזיס אישי. לא משנה מה המניעים של הפרט, או מי הקהל שלו, הוא חייב להאמין שלמחווה שלו תהיה משמעות במטרה הסופית של השגת תוצאות טרנסצנדנטיות (לעתים קרובות רוחניות).

ריקוד מרגרה הוא צורת ריקוד הודית קלאסית שמקורה במדינת מהראשטרה ההודית. הריקוד משלב היבטים של יוגה, והוא מבוצע על ידי רקדנים בלבוש משוכלל.

ריקוד מרגרה הוא תה נענע אלג'יראי העשוי מעשב קמומיל, תרמילי הל ומרכיבים אחרים כמו חתיכות ג'ינג'ר מיובשות או חתיכות שומר. העלים והגבעולים מגוררים יחד עם מכתש ועלי ואז מערבבים במים ומחממים עד שהמרכיבים משחררים את תמצית האדמה היחודית שלהם.

ההנאה החושית החמה הזו מקורה באלג'יריה, אך הייתה מועדפת ברחבי האזור במשך מאות שנים, בדרך כלל חולקת בין חברים ובני משפחה ליתרונות טיפוליים.

ריקוד מרגרה הוא ריקוד עם הודי שמקורו בחלק המזרחי של הודו, כלומר אוריסה, ג'הרקאנד ואזורים אחרים של הודו.

ריקוד עם זה דורש קבוצה של 8-10 רקדנים ושלושה נגנים, כלומר חול, טמבורה וכלי נשיפה (כמו חליל). מרגה פירושה הדרך או הדרך שבה אנשים הולכים בחיים - פיזית או נפשית. המוזיקה מתארת באופן מסורתי נושא זה על ידי שימוש במקצבים הקשורים לתנועות היום-יום כגון אכילה, הליכה וכו'

הריקוד הבינלאומי ההודי הקלאסי הידוע ביותר

דיון: צורת אמנות שנולדה במאה התשיעית התמקדה בריפוי הפרעות גופניות, רגשיות ורוחניות בעזרת תנועות מובנות. בתרגומו המילולי מסנסקריט, "מארג" פירושו קסם, "ארה" פירושו הפרדה ו"מרגה" פירושו דרך או שביל.

Просмотров: 88 | Добавил: connies9uw | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar