19:20
רובוטים מין יכולים אפילו יותר מאדם

הקפיצה בפיתוח של טכנולוגיות יהיה במהירות להביא את העולם למציאות, אשר היה בעבר זמין רק בסרטים פנטסטי על ידי סוג "רץ על הלהב" או "lars ו ילדה אמיתית". ולמרות מחקר בתחום האינטליגנציה המלאכותית עדיין רחוק מלהיות מושלם, הם נעים קדימה עם צעדים שבע שנים, ולכן השאלה מתעוררת על לימוד האינטראקציה של מכונות ואדם.

התוכן של המאמר

1 מהפכת מין חדשה 2 יותר מאשר רק רובוטים סקס 3 חקירה של אינטראקציות אנושיות ואריביות 4 יישום של אפובוטים בעתיד

זה חשוף במיוחד את הכדור האינטימי - אחרי הכל, רובוטים סקס כבר לא רק פנטזיה, הם במהירות להפוך במהירות של המציאות שלנו, להפוך את החברה המודרנית.

מהפכת מין חדשה

באופן מוזר, זה בדיוק מיניות להיות אחד התחומים החשובים ביותר עבור מחקר במסגרת פיתוח אינטליגנציה מלאכותית. וזה נובע בעיקר עם העובדה כי טכנולוגיות חדשות לאורך זמן להרחיב את טווח האינטראקציות האנושית עם מכונות אחראי על תחום Ero.

הם מקובלים להתקשר לאורוכוטמי.

איסוף מוסמך מתכננים לעבוד עם האנשים העשירים של ישראל. הם תמיד נדיבים וטקטיים. רק זה בדרך כלל לא הרגעים החיוביים היחידים בעבודה.

ומתחת לתפיסה זו, לא רק רובוטים המין נופלים, אם כי זה בהחלט האגודה הראשונה והנאמה, אלא גם כל דמויות ארוטיות וירטואליות, מושבים ארוטיים ויישומים ארוטיים עם בינה מלאכותית.

המילה "ערובה" עצמה נוצרת מן המושג "ארוס", כלומר אהבה חושנית עמוקה באותה מידה, תשוקה ומיניות, והמילים "בוט", "רובוט", כלומר, מכונית המסוגלת לבצע באופן עצמאי רצפים מסוימים של פעולות.

אז מתברר כי Erohold אינו קשור רק עם תחום ארוטי של חיי אדם, הם כבר יצרו באופן מלאכותי סוכנים חברתיים שיש להם תפקיד מסוים.

יותר מאשר רק סקס רובוטים 2

אחד הסוגים המפורסמים ביותר של אריב, כמובן, הם רובוטים אנושיים כמו סקס. אבל חושב שזה ארוכוטי ומוגבל לטעות, כי הם תופסים נישה עמוקה הרבה יותר, שבה רוב רובוטים הם רק חלק קטן מזה.

הם היצירתיות המצטברת של אזורים כאלה כתכנות של בוטים המסוגלים להכיר בנאום אנושי ולתת תשובות משמעותיות אליו, רובוטיקה רכה - כלומר, יצירת רובוטים, בדומה לאורגניזמים חיים, וכן מציאות וירטואלית ומשלימה. וברגע שכל התחומים האלה מגיעים לרמה חדשה איכותית, האנושות תקבל סוג חדש לגמרי של שותפים מיניים שנוצר באופן מלאכותי.

הכי מרגש, אולי, מפחיד בפרספקטיבה זו הוא כי שותפים אלה לא יהיה מוגבל לסוג אחד. כלומר, הם אפילו לא יהיו אנושיים. הם יהיו ביישומים בטלפונים, מחשבים, קונסולות משחקים, משקפי מציאות וירטואלית והתקנים אחרים. הם יוכלו לקחת צורות שונות בדרכים שונות להתנהג בעולמות וירטואליים שנוצרו במיוחד עבורם.

הדבר החשוב ביותר הוא שהיכולת שלהם לחשוב, להגיב ולהגיב תשוחרר לרמה כזו שתאפשר כמעט למחוק את ההבדלים בין האדם האמיתי לבין המכונה כשמדובר ביחסים אינטימיים.

זה יכול לשנות את מושג המין עם אינטליגנציה מלאכותית עצמה. א, אולי אפילו מושג האהבה. אולי זה מה שניתן לקרוא למהפכה מינית חדשה.

לימוד אינטראקציות אנושיות ואריבס 3

כמובן, את ההקדמה של טכנולוגיות כאלה לתוך תחום ארוטי של החיים של אנשים דורש מחקרים מסוימים. במיוחד בהתחשב בעובדה שאנו מטפלים יותר ויותר באותה סופות הפמליה החברתית העצמאית עם זכויותינו.

יש שטח שלם של מחקר, שנקרא "eoccotic", אשר עוסקת במחקר של היבטים רבים של האינטראקציה של האדם ואת אריב בכל ביטוייהם. הוא מפתחת טכניקות שלמות כמו תיאורטית ומעשית, ללמוד את התופעה של אינטראקציה אנושית ומכונה.

קודם כל, על סדר היום, בעיות בוערות כאלה, כגון, למשל, איזה סוג של יחסים יכול להתפתח בין האדם לאורוכוטמי בעתיד? או איך קיומו של אריב שיכול להשפיע על הבריאה הארוטית שלנו, התנהגות ואפילו היחסים שלנו עם אנשים אחרים? אם יידרשו מגבלות כלשהן באזור זה? ואם כן, מה בדיוק?

כמובן, נורמים אתיים וחברתיים גם לא לעקוף את המסיבה במחקרים כאלה. למרות העובדה כי eoccotic מתמקדת בעיקר בטכנולוגיות חיוביות שנועדו לשפר את רמת החיים שלנו ולכוון את הפיתוח של אריב בכיוון זה, יש תמיד נושאים שנויים במחלוקת.

לדוגמה, מי יכול לתקשר עם ארוכוטמי? אילו צורות של התנהגות יכולות להיות מותרות עבורם? ואיך כל זה ישפיע על תפיסתנו על המושגים של "אינטימיות" ו"מיניות "בעתיד הנראה לעין? למרבה הצער, בעוד מומחים אין תשובות מדויקות לשאלות אלה.

יישום של אפובוטים בעתיד 4

כאילו היתה מפתיעה, לא נשמע, אבל היקף ארוכוב אינו מוגבל למיטה. הם יכולים לשמש הן בתחום הבריאות והן במטרות חינוכיות ומחקריות.

Erobotes יכול להיות אופציה מצוינת עבור אנשים שיש להם קושי למצוא שותף; עבור אלה שאינם רוצים לחפש שותף אנושי בעקרון ובעונג גדול יעסוק באינטליגנציה מלאכותית; ואפילו למי שרק רוצה להתנסות.

אם אנחנו מדברים על תחום הבריאות, אז ארובולוב יכול לשמש על פגישות טיפוליות כדי לעזור לאנשים הסובלים פוביות הקשורות מינית. הם יכולים גם להיות מיושמים טיפולים של קורבנות של אלימות כדי לעזור להתגבר על החרדה.

היכרות עם הגוף שלו, תגובות ופנטזיות יכול גם להיות קל יותר אם ארוכוסים ללכת לזוז. בעזרתם, אתה לא יכול רק ללמוד את הגבולות שלך ואת הגבולות, אלא גם ללמוד בסיסי כגון סקס עם המושגים כמו הסכמה הדדית, כבוד וגיוון.

כחומר למחקר, הם יכולים בו זמנית להיות מושא המחקר, ואלה שיאשמו נתונים. בהתחשב במעדן של תחום כזה של יחסים אנושיים כמין, השתמשו רובוטים למחקר בתחום זה ימנע מבעיות רבות בצד האתי והמוסרית של הנושא.

עם זאת, על מנת Erohold להיות כל כך מקיף כלי אוניברסלי, אתה צריך לעשות הרבה מאמץ. ומאמצים אלה לא צריכים להיות חד צדדיים, זה דורש איגוד של המאמצים של דיסציפלינות שונות: מתוך הנדסת מחשבים למדעים חברתיים ופסיכולוגיים. רק עם עבודה משותפת איכותית של eoccotic, כמו משמעת נפרדת, יוכלו ללכת לרמה כי יבטיח את מלוא ובטוח הקדמה של אריב לחיים של אנשים רגילים.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה דירות דיסקרטיות בקריות

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

כבר בעתיד הנראה לעין יש אפשרות כי הפופולריות של רובוטים מין יגדל במהירות. הם יכולים למצוא הרבה יתרונות בהשוואה לשותף האמיתי. למרות שחסרון כבד אחד תמיד יהיה נוכח: המכונית הנשימה לעולם לא תחליף את ההווה, השותף לחיות, עם רגשות ורגשות. מבחינת חדשנית ומיומנת היתה רובוט מין, הוא לא תופס את הרגשות שלך ותגיב להם.

חולם מנוסה לחלום על שיתוף פעולה עם האנשים העשירים של ישראל. הם תמיד חסרי עניין ונכונים. רק זה בדרך כלל לא אחיד רגעים שימושיים בעת עבודה.

ובמין אני רוצה את זה - אהבה, תשוקה, תאווה, debauchery, ניסויים, אימפרוביזציה. אבל יש נטייה בכל מקרה - כל כך, רובוטים סקס כבר נכנסו לשוק ההמוני.

Просмотров: 116 | Добавил: connies9uw | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar