18:14
ריקודי בטן

ריקוד בטן, המכונה גם ריקוד לבנטיני, הוא אחד הריקודים הפופולריים במזרח התיכון

ריקודי בטן התחילו כאשר תרבויות עתיקות השתמשו בשימי וסיבובים כדי להתנער מרוח רעות.

ריקודי הבטן ראו תחייה בארצות הברית מאז שנת 2000 בגלל שסגנונות הריקוד המזרחיים הפכו לאופנתיים יותר

ריקוד בטן דורש ירכיים חזקות ושרירי בטן חזקים.

לריקודי בטן יש היסטוריה עשירה ועתיקה, אבל הוא גם סמל לתנועות השינוי החזקות ביותר של ימינו. מבחינה היסטורית, ריקודי בטן שימשו נשים מהמעמד העליון כדי להבטיח את מקומן בהרמונים, לשטוף מצבי רוח או מחלות מהגוף באמצעות תנועה ולחרוג מגבולות חברתיים. הרקדנים של היום רואים משהו אחר: זהו מסלול לשחרור ואושר עבור נשים מכל הרקע, הצורות והגילאים. ואם אתה מעוניין לנסות ריקודי בטן בעצמך, הנה כמה צעדים פשוטים להתחיל עם הפעילות המרגשת הזו בעצימות גבוהה שכובשת את העולם בסערה!

איזו דרך טובה יותר להתחיל עם זה מאשר מהמדריך הזה? ונמשיך...

חלק זה מציג לאנשים את ריקודי בטן תוך הדגשת המסורת העתיקה העשירה שלו, אך גם מציין כיצד מדובר בפעילות מרגשת בעצימות גבוהה שכעת כובשת את העולם בסערה. הוראות שלב אחר שלב המדגימות כיצד כל אחד יכול להתחיל לרקוד ריקודי בטן כולל https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Eilat.php

אפשר לראות בריקוד בטן יותר מסתם קריירה מקצועית, זו צורת אמנות. לרקדנים חייבת להיות נזילות ולפעמים הם לובשים מעט בגדים כדי לחזק את ההופעות שלהם.

זה לא תמיד מתאים מכיוון שחלק מהשגרות מתובלות בהיפ הופ ובמקצבים מסוגננים. על מנת להופיע כמקצוען, יש לדעת להשתמש בשני החצאים שלו: ירכיים ושרירי בטן.[1]

סוג של ריקוד המאופיין במקצבים זורמים בחוש, תנועות מחממות, שינויי מהירות תכופים ואתלטיות חזקה.

ריקודי בטן כצורת ביטוי פופולרית מאוד בחלק המזרח תיכוני של צפון אפריקה. הוא פופולרי גם בדרום אסיה ומשם הוא התפשט לאזורים רבים אחרים בעולם.

ריקודי בטן, המכונה גם "רקס שרקי", מקורו בתרבויות עתיקות של המזרח התיכון. זה זכה לפופולריות עולמית ב-150 השנים האחרונות. כיום זה הפך לאומנות מיצג שניתן לבצע באירועים משפחתיים ומקומות עבודה, תחרויות וגיוס כספים.

גל הגוף הוא תרגיל מיזוג פיזי של כיפוף לצד אחד מהמותניים ככל האפשר. הגלים מאפשרים לגב להירגע ולהאריך באמצעות תנועות הארכת שרירים. הראש צריך לעקוב אחריו מסביב עם תנועות כיפוף צוואר לפחות 15 חזרות לכל צד.

'ריקוד הבטן' הוא צורת אמנות שקיימת כבר יותר מ-4000 שנה. המצרים הקדמונים והרקדנים הנערצים מאוד של חצרות מוסלמיות אימפריאליות הופיעו בריקוד זה.

ניתן לראות את ההשפעה הערבית באופן שבו היא רוקדת עם שימי ירכיים, תנועות ידיים וחותמות רגליים. "אין לתאר את החן והיופי הגלומים באמנות".

השירה המהמזמת העמוק (או "אולה") בריקוד הבטן מציגה לאנשים ראייה איורוודית של החיים: שיש 5 אלמנטים מאוזנים ליצירת שלווה וקיום בריא.

Просмотров: 53 | Добавил: connies9uw | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar