22:42
למה הגברת אינה מקבלת אורגזמה: התשובות ועצתו של הסקסולוג

גבירותיי - ערמומי יצורים ומין קשה להבין, היא נהנה, או רק שלו חיקוי. אבל ממה שאתה הולך, לשים את זה בעדינות, לראות את המאמר הזה, זה אומר שאתה מודאג השאלה היא למה הגברת לא מקבלת אוֹרגַזמָה. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל כדי, למעשה לגלות את התנאים המוקדמים של קשיים, בדקנו את התשובות של sexologists, ועל בסיס שלהם מוכן חומר מתאים לך.

התוכן של המאמר

1 תנאים מוקדמים פסיכולוגיים 2 חוסר ניסיון, אהבה משלו גוּף 3 שותף חושב רק על עצמו 4 חיבה ראשונית 5 שינוי קופה 6 משחקי תפקידים

סיבות פסיכולוגיות

לרוב, הגברת לא אולי בסופו של דבר, להירגע במיטה, כי כיווף פנימי ממין - כך אישר את הסקסולוג הבריטי המוכר ופסיכולוגית ניצ'י הודגסון. לכוון את תשומת הלב של למה כך קורה:

במקום בילדות או בני נוער, הגברת עברה רק אלימות מינית, ואחר כך ב -95% מהמקרים לא תוכל, בסופו של דבר, ליהנות מין אפילו עם אדם אהוב. כל פעולה מינית שלה תהיה דומה רק הטרדה, כמה נשים שהיו כפופים לכך, בעתיד מסרבים לחלוטין להוביל את חיי המין. הגברת הביאה במשפחה דתית או קשתית מאוד, ברמה התת-מודע, זה נראה מין משהו לא בסדר, דוהר. זה יפריע לה גם לקבל הנאה מהתהליך.

למה הגברת אינה מקבלת אורגזמה מאשר לא אחד האירועים המתוארים לאיים אינו ישים? יש הרבה הפרעות אחרות בדרך כדי ליהנות, ואנו נסתכל עליהם עוד יותר.

חוסר ניסיון, שובב Body2

זו הסיבה הנפוצה ביותר שבה הגברת לא מרגיש איך זה התחיל, רגשות נעימים במהלך, איך כולם נמס, יחסי מין. אין ספק, ראוי להזכיר כי זה פשוט לא מספיק כדי לדבר יודע את הגוף שלו, את ההעדפות שלה. סקסולוגים במקרה זה מומלץ להשתמש אוננות. אין צורך לשקול את התהליך עם משהו כמו שאנו מתרגלים לקרוא, מרושע ודוהר, זה נורמלי - הנאה מכוונת.

בתהליך הגברת, באופן כללי, זה יהיה צוחק, איך היא אוהבת להשפיע על הדגדגן, אילו אזורים ארוגניים הם הכי הרבה, איך כולם אומללים, רגישים. כמות עצומה של נשים רואים עצמם frigid, לא כך לדבר יכול להירגע ונראה ליהנות אפילו באוננות. צור הדוקטרינה במקרה זה גם לא התקבל - הם אומרים, לא בעיה מצוינת, לבסוף לבלות זמן, עצבים ואמצעים לריפוי שלה. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל אבל המין הוא אחד איך הצרכים הבסיסיים של אדם החלו לבוא לידי ביטוי. זה כבר זמן רב הוכחה כי אורגזמה מתמדת יש השפעה חיובית על היבט פיזיולוגי ונפשי של בריאות.

זה יהיה כלומר, אתה על המסלול הנכון, וברגע שאתה יודע, מאיזה צד אתה צריך לעבוד יותר בזהירות.

השותף סוף סוף חושב רק על עצמך 3

במקום זאת אתה אגואיסט ו מיטות להתמקד רק הרגשות שלהם, זה אפילו לא שווה לנחש למה הגברת לא מקבלת אוֹרגַזמָה. כמעט כל הגברים, הוא האמין כי הגברות לא צריך להגיע לחלוטין בסופו של דבר, הם חייבים להיות מאושרים כמה מאיתנו מתייעצים בזמן שהם מסרו את ההנאה האהובה שלו. אתה חושב שמאחר שאתה cumshot, היא גם בילתה זמן, ובסופו של דבר, תישאר בראשי הלילה הזה הוא לנצח? טעות, נשים גם רוצה, כמו רבים חושבים, הכי מתוק, למען אורגזמה יש סקס!

אתה חייב להיות מסוגל הרחבת יחסי מין, כך שהשותף בוגר 1. בשביל זה אתה צריך לזרוק מחשבות על ההנאה שלך, ו 100 אחוז סוף סוף להתמקד בעובדה כי חבר נחמד. לסמן כל תנועה, תגובה.

גם סקסולוג ממליצים חבר 'ה, אשר מתרחשת, איך כולם יודעים, שפיכה פצוע, לא, איך כולם אומללים, נותן ליידי ליהנות, להשתמש אוננות בפועל, ללמוד חירש שפיכה. איך התחלת להרגיש שאתה בקרוב לסיים, עצור, לקחת הפסקה, מאוחר יותר להתחיל הראשון. ובמהרה לחגוג, מה עם, כפי שאנו פוגשים אותך בזמן, אתה יכול לרסן את הגברת, על ידי 100 אחוז שליטה על הגוף שלך.

חיבה ראשונית

עוד חצי, אחראי לשאלה מדוע הגברת אינה מקבל אורגזמה.

התקשות סובייטיות ומפרקים זרקו מבט שגוי כי ליווי הוא משהו שערורייתי, אשר צריך לשתוק. עם זאת, מעטים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין מה להיות משותף עם זנות.

כמה גברים משוכנעים כי כמו שלהם יש רצון לקיים יחסי מין, זה בא אל השותף, אתה רק צריך לצבוט אותה כמה פעמים לתחת ולמכה בספוג. האורגניזם של הגברת מסודרת בדרך אחרת מאשר איך אנחנו תמיד מדברים איתך, זכר, ואתה צריך לדעת את זה.

בחור, לשים את זה בעדינות, לתפוס, COC רבים חושבים ריאות נוגע לאזור הארוגני, כפי שהוא כבר במלוא נכונות קרב. לא עבור אף אחד לא סודי מה ואת הגברת צריך "להתחמם" לפני החלת. אל תמהר ללכת לפני, כמו שאנו מתרגלים לזה, נעים, תאמין לי, מקודה אתה יכול לקבל הנאה נבדק. אני צריך להגיד את התשוקה הזאת יהיה להתיז על הקצה, תשוקה מטורף לדחוף אותך ואת החברה שלך, במקום לעבוד על אזורים ארוגניים שהגברות נמצאות:

צוואר, אוזניים; שדיים (פטמות רגישות במיוחד); בטן, שטח של טבור; אצבעות ועקבים; מִפשָׂעָה.

כל האזורים האלה צריכים לגעת, ללטף, לנשק, להשתמש בשפה ונושך. תסתכל בזהירות תגובתה, תעשה מה שהיא אוהבת.

מדענים מעוניינים במין מאוד מאוד, והם נמדדים על ידי סקרים ומחקר. כבר זמן רב גלה כי יותר מ 80% של נשים לא מסוגלים לקבל אורגזמה בלי איך אנחנו רגילים לקרוא, ראשוני לַחַץ. לכן, אני לא מתחרט על הזמן והמאמץ שיש, בסופו של דבר, לבלות על רגיש נקודות הגוף אהובות, מכך ואתה עצמך ייהנו: נעים יותר לעסוק אהבה עם איך רובנו התרגלו לקרוא, שותף מהיר, נרגש מאשר, איך כולם אומללים, כי לטרומט.

שינוי POS5

איך כולם יודעים את אותה תנוחה סקס הוא לא מעניין, קשה לקבל את כל טווח של רגשות. ובדרך כלל לשנות את ההצגה לא יכול להיות מקובל עבור אדם, אבל לא עבור הגברת (זה רק מתמקדת בעמדה אחת איך תוכלו ללכת אחר). סקסולוגים ממליצים אחד להציב סוף סוף להחזיק יותר משתי דקות, ואז אתה יכול לשנות.

כָּבוֹד הגברת אינה מקבלת אורגזמה? אולי, היא לא, למעשה, מתאים לתנוחה. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל זה קורה כי האיש אוהב את זה ישירות, והוא סבור כי השותף שלו גם נהנה. באמת לא מפחד לשאול את החברה שלך, אם היא נוחה, אם ההצגה אוהבת, אולי היא רוצה שהיא רוצה אותה שינוי.

ולא הגברת לא נראה להגיע אורגזמה במהלך יחסי מין, תן לה להשתלט. תגיד לי שהיא כרגע בעיקרון, והוא יכול לעשות הכל איתך, אשר רואה את זה הכרחי. מאמינים בזה מאוד ברגע שהיא תפתח, תוכל לפתות את מה שהתנוחה מספקת לה את הכי הרבה הנאה.

משחק תפקידים 6

סקסולוגים מאמינים לזה מנגנון גדול יותר ניתן להשיג מטריד בכל תפקיד, לשים לחיים שלך פנטזיות מיניות. הצעה עם האהוב שלך, כפי שכולם יודעים, כגון ניסיון, תחפושות שכירות. אולי היא, באופן כללי, חלומות לקיים יחסי מין מעלית או אפילו על איך אנשים משמשים להביע את גרם המדרגות? נסה זאת.

וזה נראה חוקרים לשאלה למה הגברת לא מקבלת אורגזמה, תשובה: אין גם דיאלוג לדבר.

תחזוקה של גברים עשירים - עניין של קשה נפשית. ישראל עשירה אינה מורגלת לציבור להראות נשים וילדים. זה חסכוני יותר לבחור Esquiten, אשר יהיה להדגיש את המותג ויאסוף חברה יפה.
https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%93/

אל תתבלבלו להוביל עם הדיון הראשי שלך על פרנק נושאים. אור רוגאז כך שהאווירה תהיה חסויה יותר היא תשתף אתך, כפי שאנו מבטאים, מוסתרים, איך להביא אותו לראש אושר במיטה!

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי מין.

כמעט כל הבנות משוכנעות שהאורגזמה אינה מקבלת בשל המאפיינים של הגוף. אתה יכול להציע את החברה שלך לניסוי, אתה יכול לעשות את זה ביחד, תוכלו לחשוף אחד לשני כך יותר, ולגלות כי COB כמו שותף.Sexologists לייעץ גברים לא שוכחים מה לא סופר איך אנחנו מביעים, הפין הוא רק 10 מהם אצבעות. לא הרבה מי יודע מה הגברת במהלך מעשה מיני, ולכן, מתנהג מאוד אינטנסיבי, אתה להרגיש יבש במפשעה שלה, ואז לבקש את זה באופן ידני. ואפילו לא צריך ברזל המעגן הדגדגן עד שהוא הופך להיות כיפוף, נאנח, זה הפך, לנסות לסחוט רגליים. לא לשלול את עצמך ליהנות הידיים שלך! אין אורגזמות - צור קשר עם הרופא. הוא יעזור כך לדבר עם עונש.

Просмотров: 172 | Добавил: connies9uw | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar