13:12
קח עיסוי מזרחי

עיסוי מזרחי הוא טכניקה מיוחדת כי שימש במשך זמן רב והוא נבדל על ידי השפעתו. ההבדלים העיקריים בעיסוי מזרחי של סוגים אחרים הם כי הוא משמש עם שמנים אתריים. אחרי הכל, יש להם השפעה חיובית במיוחד על הגוף, לטעון אותו עם כוח לא ממשלתי ולהגדיל את האווירה הכללית של האדם. מומחים מתווכחים כי כל אפשרות עיסוי יש רק השפעה חיובית, אבל ציוד עיסוי מזרחי הוא מאוד פופולרי. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

טכניקות עיסוי עיקריות

זה בלתי אפשרי לחגוג במדויק כמה טכניקות עיסוי כי ישמשו ברחבי העולם. לכל מדינה יש רעיונות שלה כי עיסוי כזה הוא ועם אילו מניפולציות יכול להיות מושפע על הגוף. בין הטכניקות משמש לעתים קרובות, אנו יכולים לציין:

  • Careressing ותנועה. טכניקה זו כוללת את ההשפעה על העור האנושי עם סנטימטרים עם שתי הידיים. חשוב מאוד שכל התנועות הן מתונות, חלקות ומבוצעות בממוצע 100 תנועות לדקה. בזמן העיסוי המזרחי, לא צריכה להיות לא רק מהירות מסוימת, אלא גם את הטכניקה.
  • סובב. העלילה נתפסת על ידי הראשון והאצבע השנייה, עד שהצל הוורוד נוצר על העור. כאן אתה צריך להתמקד במעמקי התערוכה.
  • לַחַץ. דלפק הקבלה מתבצעת על ידי אצבע בנקודה ספציפית של מרידיאן. זה יכול להיות מעודכן על ידי קצה של כף היד, אשר גורם לחץ חזק יותר.
  • רוֹטַציָה. המניפולציה היא קצה כף היד או כף היד עצמה על כל הגוף.
  • רֶטֶט. תנועות רוטטיות וקצביות מבוצעות בכל רחבי האזור האחורי. הם יכולים להיות קצרים או חזקים. הכל תלוי בקנה מידה של האזור שבו עיסוי הוא עשה.
  • יוני עיסוי בסאל... מאפיינים ארוטיים...

    עיסוי מזרחי תמיד הציע ללחץ על כל אזור הגוף. חשוב מאוד ללמוד כיצד לבחור את הטכניקה הדרושה וכיצד להשפיע על האדם. רבים מאמינים כי רק בנות מקצועיות שכבר שירתו גברים רבים כבר מכיר את הטכניקה העיסוי המזרחי. אבל למעשה, ילדה עם תשוקה גדולה יכולה לשלוט בטכניקה זו במלואה. העיקר הוא להיות מסוגל להעביר כראוי את הכוח שלך, להכיר את הטכניקות העיקריות ואת בפועל האיש שלך. סוג זה של עיסוי יקרא לכל אדם, במיוחד אם זה ילדה מקסימה יפה.

    Просмотров: 3715 | Добавил: connies9uw | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar