07:04
יוגה תנוחות שאינן עולה נראה מתאים למין

יוגה היא דרך מצוינת לשפר את הגמישות, להתאים את משקל הגוף, בסופו של דבר, לחזק את הבריאות של מערכת הלב וכלי הדם. לא משנה מה החדש שלך אתה בעולם של יוגה או ברמה גבוהה מבצעים, כבר יש לך, כפי שאנו מבטאים, תנוחה מועדפת, או אפילו אהבה. לא מספיק מי יודע כמה עמדות אלה ניתן להשתמש כדי לדבר בחדר השינה?

התוכן של המאמר

1 למעלה 10 מהווים יוגה למין

יוגה ומין יש הרבה נפוץ. במקום קצת, כמה מאיתנו התרגלו לזה, כמה תנוחות, הם לא יעלו על התפריט המיני. יש צורך לומר מה שאתה יכול, בסופו של דבר, משתנה חיים אינטימיים עם יוגה? על הדיבור הזה במאמר.

למעלה 10 תנוחות יוגה עבור סקס -10

חתול

יציבה זו פשוט מותאמת למין ו מרחוק סוף סוף דומה "סגנון כלבלב", שמציעות את המיקום של המקרה. באותו זמן, בזמן שאתה עומד על כל ארבע, להחזיר בחזרה לעכב במצב כזה. שינוי המיקום של הנרתיק ואת המעבר האחורי, אתה יכול לחוות רגשות חדשים של מאה אחוז.

מהווה בקר

פוזו בקר רקע את החתול של חתול. של איך להבין, את המיקום הראשוני, עומד על כל ארבע, להחזיר לא למעלה, אבל הספר. להחזיק את הראש שלך נכון.

כלב, איך כולם יודעים, שיפון למטה

במקום שאתה לא מבין איך לשנות סקס, אל תהסס לנסות תנוחות יוגה. זה לא מספיק מי יודע כי שיפור איזון, מתיחה, כמו הרבה מייעצת ארה"ב, היבטים מיניים מובטחת. לילות חמים כמה חושבים, עמדות מרשימות לא סביר לשכוח במהירות.

פוינג גשר

שכב על הגב, לכופף את הרגליים שלך בברכיים ולהפוך את הרגליים ברצפה. כולם כבר מזמן ידוע בעובדה שהם שותים כפות הידיים ברצפה ומרים את הדיור. בחזרה את חגורת הכתף על הרצפה. לקבלת נוחות יותר, לשים ידיים מולך. שינוי המיקום יאפשר לך לקבל, כמו שאתנו מתייעצים, רגשות מדהימים לשני השותפים.

תנוחה גרלנד

Garland Pose הוא, רבים באים לידי ביטוי, תנוחה מסורתית ביוגה. כדי להיכנס האחרון, להטביע בדיוק, לשים את הרגליים על רוחב הכתפיים על הצדדים של הגוף של השותף. תארו לעצמכם עובדה אחת שהרגליים שאיפות, כך שהאצבעות שלך תסתכלו על ההפך.

בישראל אין אזור דעות קדומות כאשר אנו מדברים על פעילויות בשירות ליווי. לגברים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. הכל מודע לכך שבתור את האסיקיטן רק רק מלווה את הלקוח באירוע, תומך בראיון וליווי ילדה בכיתה VIP הופך לסימן של מעמד ציבורי.

אולי העובדה כי מן העמדה הזאת מזועזעת, בלי לקרוע את הרצפה מהרצפה. בעמדה זו אתה יכול להיות, איך כולם נמס, פעיל, ואתה יכול, בסופו של דבר, לספק שותף. תנועה של המקרה והאגן בחר בהתאם להעדפות.

עם רגליים גדולות

יציבה זו היא איך אנחנו רגילים לקרוא, עמדה ביניים למין. לעמוד ישר, מאוחר יותר לכופף ולרוות את האגודל. לשמור על הרגליים עם כל זה חלק. ואולי אפילו לא צריך להיות טיפש כי היציבה לא רק מגדילה את הגמישות ואת זרימת הדם, והוא גם לא מתאים גם מתאים כניסה האחורי, האחורי לעבור.

תנוח לוקוק

שכב על הבטן, ואת הרגליים לכופף את הברכיים ולהרים. הולך להרים את הכתפיים ואת הנשק למעלה ואת ההודעה. לתפוס את הידיים של הקרסול. מרחוק את היציבה שלך יהיה, למעשה, דומה לספינה.

רוסית Non-Flashlight ו פגמים מידע נזרע שיקול דעת לא מדויק על מה הוא למעשה ליווי - זה עכשיו משהו, בשום אופן, זה על עובדה זו להיות לא מסומנת. רק לעתים נדירות למישהו יש מידע כי לשירותי ליווי בישראל אין שום משותף עם זנות.

מיקום - אופציה טובה למין אוראלי. כן, ועם חדירה יכול להיות ניסוי. נערות ליווי בתל אביב

Poso Zhuravl

לשבת ולעשות ידיים ברצפה. מקום, COC אנו מביעים, ברכיות כפופות עבור Ryukov E רזה קדימה. הרם רגל אחת למעלה. הישארו בעמדה זו כדי להציל את האיזון. שותף פשוט יכול להיכנס לך מאחור, מחזיק בחוזקה.

פוזו דולפין

שכב על הגב, מתפשטת רגליים רחבות. זה יכול להיות גם מה להרים את האגן, ואת חגורת הכתף לחדד היטב את הרצפה. כולם מבינים כי בן הזוג נראה להתיישב מולך או גם לשים את הרגליים שלך עבור שלך.

תנוחה ספינוקס

גמישות של הגמישות של הגב, מין אוראלי מרהיב - הנה הם, היופי של Posture Sphinx. להיכנס לעמדה לשכב על הבטן, להניח את הידיים, כפוף אותם במרפקים, ולהחזיר. באמת, המיקום הוא נוח באותה מידה הן שותף וגם שותפים.

כדי להשיג ביצוע נכון של תנוחות, לכופף מן המיקום, נעילת הידיים על הרצפה. הגב והרגליים צריך להיות כמו שאנחנו רגילים לקרוא, חלקה. במצב זה, עליך להזכיר את האות הפוכה "V".רגליים בעמדות צריך להיות ממוקם על רוחב של הכתפיים. "הכלב, איך כולם נמס, שיפון" בצורה מושלמת, כדי לשים את זה בעדינות, מתאים למטרה האחורית, איך כולם נמס, חדירה נרתיקית או, כמו בראשות, צעצוע סימולטני.

Просмотров: 2449 | Добавил: connies9uw | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar