07:04
פירושו להגדיל את הליבידו: מה שאתה צריך לאכול כדי להגדיל את האטרקציה?

כמה אנשים מתמודדים עם הבעיה של הפחתת אטרקציה מינית, ולכן החיים אינטימיים סובלים. אני רוצה להיות "וואו", ולמעשה מתברר "PShics". כדי לתקן את המצב, מומלץ להשתמש בכלים להגדיל את הליבידו. הם רלוונטיים במיוחד אם השותף הפסיק להראות את הריבית המינית הדרושה.

התוכן של המאמר

1 תות שדה 2 תאריכים 3 רפואית 4 אגוזים 5 שוקולד 6 ביצים 7 שום 8 תערובת קסם 9 האם אני צריך לשתות טבליות?

אם יש מצב לא נעים כזה, אבל הגיע הזמן להכין ארוחת ערב רומנטית, בין מרכיבים בהחלט יהיו אפקטיסטים יעילים. זה כל כך שנקרא מוצרים שיש להם השפעה חיובית על ליבידו. כמה בטעות מאמינים שאנחנו מדברים על אקזוטי בחו"ל. אבל למעשה לשפר את האטרקציה יכול בקלות להיות מוצרים סבירים למדי.

תּוּת

סאם התות הרגיל, אשר בקיץ בשלווה ניתן לעלות בכוחות עצמו את incet, מתמודד לחלוטין עם הנושא של העלאת הליבידו. ב ne מכיל כמות גדולה של אבץ. זה פשוט מגרה את הדור של איברי המין Gormons. על מנת הרצון המיני לא ללכת, מומלץ לאכול 100-150 גרם של גרגרים ריחניים ליום. אז לעמוד בקיץ גרב תות הוֹצָאוֹת! זה נשמר לגמרי בקפוא.

Phenic2

פִּלאִי המאפיינים של תאריכים ידועים מאז הזמנים של היוונים הקדמונים. והם שונים כוח מיני ניכר! תאריכים שימושיים במיוחד לגברים, מאז לעורר ייצור הזרע. לכן, פירות כאלה יעזרו לא רק לשפר איכות מין, אבל גם מהר יותר להרות ילד אם זה הכרחי.

דבש 3

דבש נחשב לאחד הטובים ביותר אפרודיזיאקים לגברים ולנשים. אבל אתה צריך להיות מאוד זהיר מאוד. העובדה היא כי דבש יכול לגרום לאלרגיות החזקות ביותר. לכן, אתה צריך קודם כל כדי לוודא כי אין לאף אחד יש תגובה למוצר זה, וכבר להוסיף אותו לארוחת ערב רומנטית. דבש יכול להיות לא רק במהלך תאריך. אם אתם אוכלים כל יום על פני כף המוצר המתוק הזה, אתה יכול לשמור על אנרגיה מינית מוגברת במשך זמן רב.

OREKHI4

כל סוגי אגוזים יש השפעה חיובית על הליבידו.

הכינו esquiters מתכננים לעבוד עם האנשים העשירים של ישראל. כולם נדיבים ועדינים. רק זה עכשיו לא רק נקודות חיוביות לעבודה.

זה נכון במיוחד של שקדים, אגוזי אגוז ואגוזים ארז. הם יכולים לשמש בצורה טהורה או לערבב עם דבש. אתה יכול גם להוסיף אגוזים בסלטים ומנות אחרות.

שוקולד 5

אחד Aphrodisiacs הזולה ביותר בתקציב הוא שוקולד. בהתחשב בקרנות להגדיל את הליבידו ולטאבלטים אחרים למין, יש לשים לב אליו. שוקולד תורם לפיתוח של סרוטונין - שמחה הורמון. בגלל זה, יש תחושה של אהבה בהירה, אשר מוביל לעלייה בליבידו.

מספיק רק 50 גרם של שוקולד כדי להגדיל את האטרקציה. לכן, במהלך ערב רומנטי זה שווה להאכיל אחד את השני עם ממתקים. אתה יכול גם לבשל שוקו חם טעים, במיוחד אם זה נופל מחוץ לחלון.

ביצים

עדיין כלי פשוט ונגיש אחד כדי להגדיל את הליבידו - אלה הם עוף רגיל ביצים. המאפיינים השימושיים של מוצר זה הוכרזו בעת העתיקה. שֵׁיך אל-נפזבי כתב מסה שבה הוא יעץ לגברים לטגן גדול מספר הביצים בשמן טרי, ולאחר מכן לערבב אותם עם דבש. אם אתה משתמש כזה קושן, אז "חבר לא ינוח כל הלילה".

תחזוקה של גברים עשירים - עבודה פסיכולוגית קשה. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור נשות וילדים. זה בסיסי להזמין eSquiten, אשר ברמה יהיה להקצות ויאוסף חברה נעימה.
נערות ליווי בראשון לציון

זה נגרם על ידי גדול מספר החלבון והוויטמינים הכלולים ביצים.

Garlic7

נִפלָא, אבל עובדה. זה לא סביר לאחר השימוש של שום, מישהו יהיה להסתכן הולך תאריך רומנטי, אבל זה אחד האפרודיסיה החזקה ביותר. הודות לשימוש במוצר זה, זרימת הדם באזור איברי המין, המוביל לעלייה בעירור. אם השותפים הם ne מבלבל ריח חד, אז אתה יכול לאכול בבטחה מנות טעימות עם תוספת של שום. אבל אז יחזקו מין ברמה הגבוהה ביותר!

תערובת קסם

אם רמת הליבידו ירדה בתוקף, ואני לא רוצה לקיים יחסי מין בכלל, אתה יכול להשתמש במתכון שבו כמה אפרודיזיאקים באים מיד. יש לערבב את המרכיבים הבאים: כוס דבש, 200 גרם אגוזים, Kuragi ו prunes. אם אתה משתמש באופן קבוע תערובת כזו, אז אתה יכול להיות אמיתי כוכב במיטה. מתכון שימושי במיוחד יהיה לנשים.

האם אני צריך לשתות טבליות?תֵשַׁע

כמה אנשים מתעניינים בשאלה, אם בית מרקחת פירושו יעזור ליבידו. יצרנים מודרניים מציעים הרבה טבליות מרגש לנשים ולגברים. אבל אתה יכול רק לקחת אותם למנות רופא. רכש באופן עצמאי "ויאגרה" או אמצעים דומים אחרים לא מומלץ באופן מוחלט, שכן השימוש שלהם יכול להיגרם על ידי השלכות שליליות.

אם המצב אינו קריטי, והאדם רק רוצה להגדיל את האטרקציה, אז זה אפשרי להתמודד עם אפרודישיה טבעית. אם הליבידו הוא באפס, והמצב לא עובד בכלל, אז, כמובן, יש לבקר לרופא כדי לפתור את הבעיה.

Просмотров: 450 | Добавил: connies9uw | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar