13:12
אנחנו מחליטים באופן שווה: כיצד להסיר אי שביעות רצון עם סקס

אי שביעות רצון עם חיי סקסי יכול לגעת בכל.לִפְעָמִים אתה לא נותן מבט כאילו אתה מעוניין במין או לנסוע "לא" כל אפשרות לעשות זאת. לאור זאת, השותף מנסה לדכא את המתעוררים תשוקה. למד לשאול שאלות מרגשות. אולי אדם חסר בניגוד בחיי סקסי. תרגול חדש, שואל חצי על העדפות. אין לפחד ייעוץ, ללמוד כיצד למצוא דרך משותפת פתרונות ופשרות. העיקר הוא היחס הנכון.

1 שאל על הצרכים 2 לא לומדים הפיתוי להפליל 3 לארגן תנאים נוחים כך שאדם נפתח 4 מציעים משהו חיובי, נע קדימה

לא תוכל לזכור מתי בפעם האחרונה הייתי צריך לעשות אהבה. זה היה בסתיו האחרון? או שנה קודם לכן?

לפני תחילת שיחה עם שותף לנושא זה, לחשוב על, כמה עדין לגישה. הפוך חדות בתיבה הרחוקה. שִׂיחָה חייב להכיל הצהרות חדות. נסה בזהירות כדי להתחיל שיחה, כדי לא לפגוע עודף השירותים.

תחזוקה של גברים מאובטחים - העבודה מסובכת נפשית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להראות נשים וילדים. קל יותר לבחור ליסר, כי הרמה תדגיש ויהיה חברה יפה.

אתה יכול לקרוא על דילמות מיניות, לא גרימת נזק.

לִשְׁאוֹל על הצרכים

גם אלה שחיו תמיד בהרמוניה, אהבה חזקה ותשוקה של בעלי חיים. זה לא תלוי ברכוש של היחסים. ברגע אחד משתנה. שאל שאלות מנסה ללכת לחבר לִקרַאת. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa-%d7%99%d7%9d/

לֹא שאל תגובה נגד רצון. לשכנע שותף שאתה יכול לסמוך עליך, וכנות יעזור להפוך את החיים האינטימיים באיכות טובה יותר. לעשות אווירה אמין, להיות מצב רוח נדיב. ולא זוכר שום חדות קולות - יש לבנות את השיחה על פתק נעים.

אל תשפוט את הפיתוי אשם

בסופו של דבר, אין מין עם שניהם. זה יינות באותה מידה כל אחד מכם. לא ליפול על שותף עם חיובים. חד צדדית הביקורת נתפסת כתקפה שטוחה. הנחת האשמה על השותף, אתה כלומר, הוא הסיבה היחידה שאין לך מין. הצהרות מזיגור תגרום לתגובה הגנתית חזקה, אשר יכולה לגרום סְתִירָה.

ספר לי על המשמעות של פתרון השאלה יחד, ללא חשש להביע, איזה דאגה כל אחד מכם. אם ניתן יהיה לפתור אם שני השותף רוצה לשנות את החיים לטובה. אם אתה מעז להביע מילים, תגיד על אשמתו של כולם, ולא ישירות על ידי האדם הראשון.

לארגן תנאים נוחים, כך שאדם פתח 3

אולי אי-רצון לעשות אהבה לפתות במתחם של 1 מכם.

למלא את חלומותיהם בישראל הוא קל כאשר אתה אישה מסוגנן מאוקראינה. אם לעבוד בישראל בתחום הפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל יכול להתקבל מ 4600 יורו.

ביסודו תמיד לזכור כי האדם רוצה הוא שאין לו תחליף. לפני איך להתחיל שיחה קשה, מעיל על מצב חיובי, שמטרתו על החלטת המיזין הכללית.

אולי היא לא הרגישה את עצמה הכי סקסית בעתיד הקרוב. אולי היא היתה מדוכאת כי היא מרגישה לא מרוצה בעבודה. אולי היא חושבת שאתה כבר לא רוצה אותה. יש מספר עצום של נסיבות שבהן התשוקה המינית שלה יכולה להיות עלי! אתה לא יודע אם אתה לא שואל בעדינות. תן לה לדעת שזה יכול לפתוח את כל זה ישב עמוק בנשמה ללא גינוי. קרא עוד על מה מרגיש ונתן את הגברת הלא מסודרת אנו נספר במאמר שלנו.

אתה יכול לעזור לה לעשות את זה אם אתה בנפרד ישר ב רגשות. תגיד לה שאתה מתגעגע אליה בלי ליצור mamoiler שאתה מעוניין רק למין.

להציע משהו חיובי, העברה 4

מפעם לפעם הם באים למבוי סתום בשל העובדה שאף אחד חל על המאמץ הנרחב לפתח אותם. גם אם השותפים לא מוצאים חבר במין לשעבר אחר, זה יכול להיות מתוקן על ידי הוספת תענוגות קטנים: צעצועים, תנוחות ותרחישי התנהגות. רק לדבר על הרצונות שלך, הוספת משהו חדש למקרה, די יוצא דופן.

אבל לא נותנים לשיחה לגדול במריבה. קטן מאוד האפשרות שהשיחה לא תהפוך לשערורייה. בחר את המילים הנכונות המחקר מביא הרגלים חדשים לחיים האישיים שלך. Insteo כדי להסתכל עוד שידור בטלוויזיה, לשים על משהו סקסי, לשפוך כוסות יין יין אדמדם ולקבל תשוקה.

אל תפסיק לקרוא יחד בנושא אינטימי. עשה זהו הרגל קבוע מסוגל לשנות דברים כדי לעשות את הטוב ביותר. לֹא פחד ניסוי - חדש תמיד מביא צבע קלוריה יותר מאשר הרגלים ישנים מכניים.

לדוגמה, ניתן להגדיר כללים בכל יום ראשון: לא ללכת לישון עם טלפון, לא נראה טל. במקרה של זה, לקחת שמנים ארומטיים, לעשות עיסוי אדם אהוב, מיקום זה כמו חלק מקדים. שיטה זו היא במיוחד דַבְּרָן. עם הזמן, השותף מגיע, אין עוד ציפייה מתוקה קרבה אינטימית. תוכן מאמרים כאן, בסופי שבוע ימים אתה גם לראות את הטלוויזיה, במקום, כדי לקיים יחסי מין.

מן המאפיינים השיחה תלוי ביעילות של פתרון קשיים. זכור כי אמון הוא הראשי ניואנסים בתהליך הנזק. אל תפחד לפתוח ולשותף יעקב אחר הדוגמה שלך.

Просмотров: 5787 | Добавил: connies9uw | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar