07:04
איך זה ההשפעה של טסטוסטרון על הגוף של אדם?

ההורמון החשוב ביותר של סקס בחורים - טופסטרון. באופן כללי, לאדם יש מערכת הורמונלית קשה מאוד ולהבין שזה משפיע על זה מספיק קשה. דברים רבים מאמינים כי טסטוסטרון יש השפעה על העוצמה, כפי שהוא מיוצר בשחלות של אדם. לא, לא משפיע אם יש עוצמה לשקול יחסי מין ככיח.

התוכן של המאמר

1 להתקף לב צעד אחד הורמונים של אושר 3 אפרודיזיאס

עומד בגוף, טסטוסטרון גורם תשוקה, אבל זה לא עוזר לגלם את זה. ביישום, רק זרימת הדם מסייעת ומה שהוא מגוחך, קשה יותר יהיה הרצון להיות מיושם. אותה טעות היא ההצהרה שאם הצעיר יהיה רחב בכתפיים ובשרירי, הוא נמצא במיטה שהוא - גיבור. אבל לא. הניקוי של מערכת הדם שלה, את הרצון שלו אמין יותר הוא הבין. בפרט, נימים צריכים להיות זמינים על הפריפריה של מערכת הדם, שכן רק חבר מתייחס זה פריפריה עצמה.

ידיים, רגליים ובדרך כלל כל הגפיים צריך להיות גברים חמים מהטבע, אז הכל יהיה בסדר. חבר במראה הרצונות מלאים בדם קטן וואסידנד והמקרה ייוצר. ו טסטוסטרון כאן. הוא אחראי יכולת הזרע, לבחירתו ולאשכול שלה ליכולת להרות יֶלֶד.

לאוטם צעד אחד

וזה קורה. הוא עזב את בן הזוג כדי להרוויח כסף עיר אחרת במשך כמה חודשים. ובעלה מתקשר לבן הזוג שלה זה אומר שהיא הולכת הביתה, אחרת הוא יתחיל אחרת. בן הזוג חושב על משהו אין אף אחד, אתה צריך ללכת להבין את זה.

ליישם את הרצונות האישיים בישראל, אם אתה אישה יפה מן הפדרציה הרוסית. אם לעבוד בישראל בשעות הפנאי. בנות של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 3,600 $.

מגיע הביתה ורואה את בן הזוג יושב עבור לב מחזיק. אדמדם כל ובקושי לנשום. עין אחת עם דם צף, 2 על המצח טיפס. גורונים של מין בחורים איפשרו את בן הזוג.

הו, הנה זה היה זעקתו של עזרה, לא היה כוח לטיול עוד. הגברת החכמה באה לעצב כי בן הזוג היה פתוגן מסוים מן השוק בצורה של שורשים. הדם החל לשחק בו, והוא גם דפק. לחץ מטרה - Skeins. לפני התקף לב צעד אחד. בן הזוג מהתקף לב סייע. והמשפחה לא. הם התגרשו, לדעת איך ללכת עד הלוואות בן הזוג עובד. בשום מקום הוא לא יכול ללכת, ומתגורר עם בן זוג, אבל מאוד סידרס לא עוד קוסית.

ראה, טסטוסטרון בלחץ באיברים לא מְחוּבָּר. הזרע שלו נבחר ולמלא ולבוטל. כל השאר עושה מערכת הדם היקפית. יש צורך לנקות אותו, כך הכולסטרול זיונים לא עזבו.Victoria Foman Asperspertddorter Sexologist של הקטגוריה הגבוהה יותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי.

הורמונים של האושר 2

אבל אחרי סקס, הם בהחלט להירדם. ההורמון של מין בחורים נכשל במקרה זה. זה הצורך הפיזיולוגי שלהם לגברות שאינן מאפשרות לאסטרוגן להירדם.

החבר'ה גם מבדילים מספר בלתי מוגבל של הורמונים, אשר רק לעשות את מה שהם רוצים לשים את זה עם זה מאושר לגמרי. אז, הגברות לא צריך לשקוע, בן הזוג הוא מאושר ורוצה לישון. בבוקר הוא ישכר והלך "לחלץ ממותות" עבור אהובתו. אם הגברת לא לקלקל אותו את מצב הרוח לישון בלתי צפוי בלילה, הוא יהיה מאושר עם כל היום ולרוץ בערב מגיע לרוץ לגברת המאהב עם מתנה בתקווה של ניסיון שוב אושר אחרי סוער בלילה.

בריטיש ד"ר ניל סטנלי מציין כי אנשים לא מספיק מה הם שונים מבעלי חיים עבור אלה עבור יחסי מין אחרים ושינה הם הפונקציות העיקריות של הגוף. זוהי הצהרה גרועה, זה נכון רק כי הוא נתון לנו גוף חיה, כמו חללית עוד חומר בסיסי יותר - הנשמה, כך הנשמה של אדם יכול להתקיים על פני כדור הארץ ולמלא את המשימה של קידום ו הרחבת התודעה שלו.

המשימה של כל אדם הולם היא לא לרכוב על קיום חיה ולא לתת לגוף לקחת את הדף מעל התודעה האנושית, נושאת אותו על ידי האינסטינקטים. האדם חייב לשלוט על הגוף, ולא לאיש הגוף. הקושי הוא כל גולת הכותרת של הורמונים המשפיעים על מצב הרוח והרצון. ללא הורמונים, הגוף ימות, ואת הרצון מופרז לחוות אותם יהפוך אדם בבעל החיים. זהו הורמון בסיסי שיש לו השפעה קשה על כל מערכות האורגניזם.

איסוף מוסמך מתכננים לעבוד עם האנשים העשירים של ישראל. כולם חסרי עניין ועדינים. רק זה בהחלט לא מפלגות חיוביות אחת לעבוד.

אינדיקטור הטסטוסטרון של החבר'ה הוא הנקודה העיקרית במונחים של פעילות מינית. לכן במקרה של ירידה חדה בליבידו או בהיעדרו המוחלט, תחילה עליך לעבור את ניתוח הטסטוסטרון. ככלל, מומלץ להעביר בדיקה מקיפה אחת לשנה, כולל יתרה הורמונלית.

Aphrodisia3

מתקני מזון אשר מסוגלים לעשות טוב יותר הדגשת הורמונים של אושר ושמחה באדם שדוחף אותו מִין. מוצרים עשירים בויטמינים ומינרלים, במיוחד אבץ, אשר מקדם הקצאת טסטוסטרון - הורמון סקס בחורים. במקום הראשון לצאת:

בננות - הם מכילים ברומלין, משפרים הבא הם צדפות עשירות בחלבון ולעזור לייצר טסטוסטרון. שוקולד כהה מהסוג הראשון והריח, אשר מודגש על ידי הורמון של שמחה. הדג גדל את ההורמון של אושר דופמין מספק מדהים את הגוף עם חומר שימושי כגון אומגה -3. בוטנים שימושי לליבידו, כי בתוכה יש חומצות אמינו רבות L-Arginine, אשר גם מפשט את העבודה של הלב. אגוזים ברזילאי בסלניום, והוא בתורו מסייע להקצות טסטוסטרון. קרדמון יפה תבלין למזון. התכונה שלו היא כי במינונים קטנים, הוא בונה תשוקה, ומנות ענק מדכא אותו.

אבל זה לא אומר שאם נמצא אפרודיזיאק, אז מיידי יצטרך לספק את תשוקתו. בכלל לא! Aphrodisiacs חייב להשתמש במודע מזון לאורך כל החיים. הם שימושיים בכל דבר.

עוד על הדילמות של טסטוסטרון בחורים והחלטתם במאמר הבא שלנו על הקישור.

וכמה פעמים זה קורה, יש רצון, (טסטוסטרון ניסה), אבל אין יכולת - ציוד היקפי לא עובד - כולסטרול סבך. במהלך המעשה המיני, החבר'ה בולטים הורמונים של אושר - סרוטונין, דופמין ואנדורפין, הם מאתיים פעמים להיפטר מורפיום. בשביל זה, גברים באים ליצור קשר עם הגברת, להיות יותר ולנסות שוב. נערות ליווי במרכז

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

טסטוסטרון הוא בגוף ובחבר'ה, וגברות. זה נראה מעגל סגור. אבל לא, לאדם יש זכות לומר לעצמו, אז הכל מספיק, לך לעשות את החוב שלך לאנשים וחברה. ואז הכל בסדר, החיים נמשכים. זה ביסודו: תצורות ברמת הטסטוסטרון בגוף עשויה להצביע על כל טווח של mudflows של אנדוקרינית, מערכות הרבייה.

Просмотров: 118 | Добавил: connies9uw | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar