12:54
עיסוי ארוטי Happy End

עיסוי ה-Happy End הוא סוג של עיסוי ארוטי המוצע במכוני עיסוי רבים, ספא ומוסדות אחרים. https://nanadiamond.com/city/Discreet-apartments-in-Beit-Shemesh.php

עיסוי ה-Happy End נקרא לפעמים "הפי האנד" מכיוון שהוא כולל בדרך כלל את הלקוח שמקבל גירוי ידני או מין אוראלי ממעסה.

יש אנשים המאמינים שסוף טוב צריך להיות משהו ששני הצדדים מסכימים לו.

אחרים מאמינים שאסור לקבל סוג זה של פעילות מינית בשום מצב.

זוהי צורת עיסוי הכוללת שימוש בגירוי ידני של איברי המין. זה ידוע גם בתור סוף טוב, שהוא כינוי בדיבור לתרגול של מתן סיפוק מיני ללקוח בתמורה לכסף.

למרות שזה לא חוקי להציע סוף טוב, זה כן מפר חוקים רבים של המדינה והמקומית. עם זאת, חלק ממכוני העיסוי מציעים "סוף טוב" מבלי להפר שום חוק מכיוון שהמעשה יכול להיות חוקי אם הוא נעשה כחלק משירות אחר.

חלק זה עוסק בעיסוי ארוטי בהפי אנד. זהו סוג של טיפול בעיסוי שנועד להשיג עוררות מינית ואורגזמה. הוא הפך פופולרי בשנים האחרונות בשל יכולתו לעזור לאנשים עם הפרעות בתפקוד המיני, אך יש לו גם כמה סיכונים.

עיסוי ה-Happy End מתחיל בדרך כלל כעיסוי טיפולי רגיל, אך ככל שהמפגש מתקדם והמעסה מתרגשת, הם ישתמשו בידיים, או אפילו בפה או בחלקי הגוף כדי לגרות את איברי המין של השפופרת. השפופרת יכולה גם לגמול על ידי שימוש בידיו על איברי המין של המעסה אם נוח לו עם זה.

הסיכון הכרוך בסוג זה של עיסוי אירוטי הוא שהוא יכול להיחשב לזנות מכיוון שיש החלפת כסף עבור שירותים הקשורים למין.

Happy End הוא מכון עיסוי בסידני, אוסטרליה. זה לא סתם מכון עיסוי: זה מקום שבו אתה יכול לקבל עיסוי ארוטי. זה מקום שבו אתה יכול לקבל יותר מסתם שפשוף פשוט עם קצת שמן.

Happy End קיים כבר עשרות שנים והוא מעולם לא נפשט על ידי המשטרה. הסיבה לכך היא כי הוא פועל כשירות אאוטקאל בלבד, כלומר המעסים מגיעים אליכם הביתה או לחדר המלון במקום שתלכו למוסד שלהם.

המשמעות היא שהפי אנד לא צריך להיות פתוח בשעות הלילה המאוחרות ויכול לפעול בשקט ללא כל סיכון להשבתה על ידי הרשויות.

Просмотров: 58 | Добавил: connies9uw | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar